Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



sial-banner PL

SIAL InterFOOD 2017


Rodzaj wydarzenia
Targi

Witryna wydarzenia

Polski akcent
WPHI rekomenduje


Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Dżakarcie zaprasza polskie firmy do uczestnictwa w międzynarodowej wystawie "SIAL InterFOOD", która odbędzie się w dniach 22-25 listopada 2017 r. w stolicy Indonezji - Dżakarcie.

 

Wystawa przeznaczona jest dla przedsiębiorców z takich sektorów, jak:

  • żywność i napoje: wyroby gotowe do spożycia, mrożonki, półprodukty, produkty świeże, nabiał, produkty mleczne, pieczywo i wyroby cukiernicze, dodatki do żywności, zdrowa żywność, napoje alkoholowe,
  • usługi i urządzenia dla hotelarstwa, wyposażenie kuchni, barów, kawiarni, restauracji.

 

Więcej informacji na temat targów znajdą Państwo na stronie internetowej.

 

Ubiegła edycja imprezy zgromadziła ponad 560 wystawców z 20 krajów; odwiedziło ją ponad 37 tys. osób.

 

* * *

 

Indonezja

  • ponad 250-milionowa populacja, rosnąca klasa średnia,
  • 16-ta największa gospodarka świata, największa gospodarka ASEAN,
  • 5,2% wzrost PKB,
  • rozwijający się sektor turystyczny; ok. 12 mln turystów zagranicznych rocznie,
  • duża liczba nowopowstających obiektów handlowych, hoteli, restauracji, kawiarni.

 

Wg Indonezyjskiego Stowarzyszenia Producentów Art. Spożywczych i Napojów, wartość sprzedaży w sektorze spożywczym to ponad 70 mld USD.

 

Rośnie sprzedaż gotowych produktów. Zwiększa się liczba nowoczesnych sklepów z odpowiednim wyposażeniem do przechowywania art. spożywczych (lodówki, zamrażarki, chłodnie itp.), wzrasta również liczba sieci fast-food, hoteli, co wiąże się z większym zapotrzebowaniem na produkty importowane. Wraz z zwiększonymi dochodami, rośnie świadomość Indonezyjczyków dot. zdrowego odżywiania się. Coraz częściej decyzje dot. art. spożywczych podejmowane są w oparciu o walory zdrowotne danych produktów. Artykuły zagraniczne, często uważane są za zdrowsze i o lepszej jakości.

 

Produkty, które mogą spotkać się z zainteresowaniem lokalnych klientów to m.in.: nabiał, w tym sery, jogurty, napoje na bazie mleka, produkty klasy premium (np. dżemy, konfitury, przetwory z owoców i warzyw), alkohole, zdrowa żywność, jak również półprodukty, np.: mleko w proszku, kazeina, serwatka, zabielacze do napojów.

 

Firmy polskie z sektora spożywczego, rozważające wejście na rynek indonezyjski, powinny sprawdzić możliwość uzyskania certyfikatu Halal, który w znaczący sposób może pomóc w pozytywnym odbiorze produktu na rynku lokalnym.

branże: Maszyny dla przetwórstwa spożywczego, Mięso, Ryby, Warzywa i owoce, Oleje i tłuszcze spożywcze, Wyroby z warzyw i owoców, Słodycze, Przetwórstwo spożywcze, Napoje alkoholowe, Pozostałe produkty spożywcze, Wyroby mleczarskie, Wyroby zbożowe, piekarske i mączne, Rolnictwo i leśnictwo

Targi
Indonezja - Dżakarta
2017-11-22 - 2017-11-25
Dodał: Anna Woińska




Poprzednie edycje